Mijn ballerina's knellen heel erg.kan ik deze schoenen op een of andere manier oprekken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Je kan een panty aandoen. Je voeten gaan dan makkelijker in je ballerina's. Op deze manier knellen je voeten ook minder. Na verloop van de tijd zullen je ballerina's vanzelf oprekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even een tijdje met natte sokjes in je schoenen lopen. Dan rekken ze vrij snel uit.