Hoe kan ik mijn ogen nog groener laten lijken?

Ik heb dus groene ogen, maar ik wil die wat meer op laten vallen. Heeft iemand daar een truc voor? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.6K

Antwoorden (9)

je kan groene lenzen dragen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze extra groen laten lijken door een zwart of donkerbruin randje om je ogen, getekend met eyeliner of oogpotlood. Zowel aan de onder-als bovenkant. Gebruik daarbij bruine, paarse, mosgroene of abrikooskleurige oogschaduw en je groene ogen zullen nog groener uitkomen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik je een 'thumb up' kon geven zou ik het zeker doen ;) slimme oplossing.
Door een oogschaduw te gebruiken die bij je oogkleur past. Bij groene ogen past goed: Bruin, abrikoos, paars, khaki en mosgroen. Eventueel goud, lime, helder paars, grasgroen of turquoise.
Een groen shirtje kan ook helpen, dat haalt de kleur extra op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleding dezelfde kleur van je iris haalt de kleur op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door geen groene oogschaduw te dragen, als je vrouw bent althans, alle andere kleuren versterken het groen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door groene oogschaduw en groene lenzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door gebruik te maken van een champagnekleurige oogschaduw, dikke zwarte eyeliner (begin dun, laat de lijn in vloeiende mate steeds breder worden) en zacht roze lipgloss komt de kleur van groene ogen mooi uit!
Lekker simpel en zeker classy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paars en lila oogschaduw gebruiken,dat haalt het groen op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi mede groen-oogje!

Ik heb ook groene ogen, maar het ligt er wel aan welke groene kleur je hebt?
Je hebt aardig wat verschillende ogen namelijk haha =D

http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/juni/make-up_tips_voor_groene_ogen

Hier kun je sowieso kijken, staan ook de groene ogen met hun kleuren + adviezen.

Ik zelf heb bruin/groen, en lichtroze (voor het bruin) + paars (voor het groen) werkt bij mij heel goed!
Ja, die 2 combineren dus, is mijn eigen uitvinding, en werkt bij mij heel goed!

De lichte oogschaduw, de roze, bij je ooghoeken doen, en de paarse daarnaast, (je moet geen donkerpaars nemen, lila is het mooiste!)

Succes!
O, en weetje wat ook handig is: Foto's maken!
Maak je eens verschillend op, en maak foto's dan kun je zelf zien wat jou het mooiste staat!

Liefs!