Hoe kan je je afmelden op JustFab?

Ik heb een maand geleden een paar schoenen besteld op JustFab.nl, maar ik wist niet dat je meteen VIP werd als je een account aanmaakte. Nu zou ik me graag willen afmelden, want anders werd er automatisch €39,95 van mijn bankrekening afgeschreven als ik niks heb gekocht die maand.
Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

Je kan je VIP account op elk moment annuleren. Er zijn geen annuleringskosten. Als je niet elke maand de maand wil overslaan, neem dan contact op met onze klantenservice op 085 888 44 91 (NL) of 07 848 20 40 (BE) van maandag tot en met vrijdag tussen 09-18h om je VIP Programma te annuleren. Op die manier kan je verder winkelen op justfab.nl als Pay as you go.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zou voor alle zekerheid maar bij je account aangeven dat je “Deze maand wil overslaan”. Op die manier zal het krediet ter waarde van € 39,95 voor juli in ieder geval niet in rekening worden gebracht.

Na telefonische annulering moet je binnen 24 uur een bevestigingsmail ontvangen. Krijg je die niet, dan nog maar eens bellen…
SimonV