Waar kun je online deze jarratelstring kopen?

Deze dame heeft een string aan met jarratels eraan vast. Wie weet waar je deze online kunt bestellen?

Filmpje is hier te zien:
http://www.dumpert.nl/mediabase/914591/b410b3d5/mariana_davalos_loopt_een_rondje.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Het beste antwoord

Tik op Google jarretel in en je krijgt heeeeeeel veel sites met shops. Wie weet zit ie er tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet wel dat zij Camila Davalos heet en dat ze presentarice is van het programma "Rumbas de la ciudad" en fotomodel is, dat heel wat (mannelijke) harten op hol laat slaan. Misschien dat je met deze info wat verder kunt komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wie is Mariana dan wel?
Ga hier maar kijken..
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=camila+davalos&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=y-_JS963EoqRONWC0NAF&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBcQsAQwAA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha.... het is inderdaad moeilijk te zeggen, ze lijken wel erg veel op elkaar. Hoe dan ook, het is een Davalos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en waar kun je die string nou kopen? moeten we dat aan haar persoonlijk gaan vragen?