Wanneer beginnen de solden in Roermond?

Ik ben Belg maar ik ben veel in Holland voor Marco Borsato concerten,eens een Cesar Millan concert...
Maar nu hoorde ik over de McArthurGlenn fashion group in Roermond,ik ken wel een Mcarthurglenn hier in Belgie maar er is een mindere keuzen uit merken.Daar is Roermond is er ook Ralph Lauren,dat is dus mijn lievelingsmerk en eigenlijk
j het meeste wat ik draag, maar ik weet ook wel dat het veel kost,hier komt de vraag dan: Wanneer beginnen de solden in Nederland in de fashion group mcarthurglenn te Roermond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.9K

Antwoorden (1)

Nederland heeft, in tegenstelling tot België geen vast begin van de uitverkoop. We hebben hier voorverkoop, uitverkoop, seizoensopruiming, er is altijd wel ergens uitverkoop, en voor kerst begint de winteruitverkoop al, maar er is vast nog wel ergens wat te halen