hoe kan haar groeien als het er uit valt?

haar groeit. maar er valt zoveel uit, hoe kan het gemiddelde zo hoog blijven? groeien haren die eruit vallen sneller terug? er zou heel vel verschil te zien moeten zijn maar nee...
stomme vraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen stomme, maar leuke vraag +1

Het beste antwoord

Celdeling is verantwoordelijk voor de haargroeicyclus. De nieuwe cellen duwen het haar voorwaarts om het langer te maken opdat het nieuwe haar kan toegevoegd worden bij de wortel.
Elk van de ong. 100 000 haren zal, in een normale gezondheidstoestand, van één tot zes jaar meegaan.
De uitgevallen haren worden vervangen door nieuwe, maar niet sneller. Haar groeit overal even snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een mens heeft zoveel haar op zijn hoofd dat dat wat uitvalt maar een zeer klein deel is
13 jaar geleden
100.000 haar gemiddeld heeft de mens, daarvan vallen er per dag 100 uit, , dat is 0,1 % . Dus bijna niet te zien.
De rest van de wetenswaardigheden kun je via de link lezen