Wat is het niveau van de opleiding mdgo uv ?

dit is vakbekwaam dameskapster, dit was 20 jr geleden en de opleiding duurde 3 jaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.3K

Antwoorden (2)

Is nu te vergelijken met MBO niveau 3.

http://www.imko-college.nl/default.asp?name=%20Mbo-opleiding%20Allround%20Kapper%20%28niveau%203%29&page_id=54&opleiding_id=13&niveau=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een zwaardere opleiding dan MBO niveau 3, want de opleiding duurde een jaar langer. Niveau 3 duurt 2 jaar. Daarna kun je nog twee extra blokken doen. Ik denk dat mdgo uv met MBO niveau 3 plus de blokken 4 en 5 te vergelijken is.