Welke dagelijkse verzorgingsproducten gebruiken de meeste vrouwen elke morgen/avond en tussendoor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gezond eten en drinken (water), vitamines Dagcreme en nachtcreme Reinigingsmelk en -tonic Bodylotion Ontharingsspullen Zonnebrand en -hoed Zonnebril

Tandenborstel Tandpasta Mondspoeling Water in een plantenspuit Krullenspray Rein milk Rein tonic Dagcreme Foundation Mascara Oogpotlood Deodorant Eau de toilette Dit op een normale werkdag. Voor een feestje soms een gezichtsmasker of haar masker. Ik douche 's avonds en dan gebruik ik shampoo, conditioner en douchecel en soms scrub. 'S avonds gebruik ik de reiniging voor mijn gezicht, de tandverzorging en een nachtcreme. Tussendoor misschien nog een extra keertje deo.

Een huidverzorgende dagcreme, aangepast op huid/leeftijd. Oil of Olaz bv.

Pfoeh een hele hoop:-) Sjampoo (met een lekkere geur uiteraard) Conditioner Dove tandpasta pinset / scheermesje deo gezichtscreme haarcreme labello handcreme bodylotion

face wash Lekkere douchegel (rituals) Tandpasta en borstel Scheerschuim en mesje voor benen ed Dagcreme Veel water drinken Cleansing Gel en tonic Nachtcreme

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100