Welke merk is het beste om je haar mee te kleuren?

Ik ben 14 jaar en wil graag van blond haar naar bruin haar. Welk merk kan ik het beste gebruiken? Niet duurder graag dan 15,- . En ik wil het zelf doen, dus niet bij de kapper!

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik wil dat mijn haar niet dood gaat! En ook zo min mogelijk beschadigt raakt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik wil ook dat het er niet na 1 maand weer uit is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

de kleur is belangrijker dan het merk, pas op dat je het niet te donker maakt, donkerbruin is bijna zwart, donkerblond wordt door de meeste mensen al bruin genoemd, je kunt het beste voor een goudtint kiezen, dan krijg je een rode gloed,bijv donker goudblond, een gewone donkerblond kan groen uitvallen, om het rood wat af te zwakken kun je ook eerst kleuren met een midden blond en daar overheen een donkergoudblond, goedkope kleurspoelingen vind je bij de Action en aanbiedingen bij de drogisterijen, er zijn regelmatig akties 2 halen 1 betalen van Poly, L'oreal en Schwarzkopf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan Loreál Mousse gebruiken, is makkelijk te gebruiken en is niet duurder dan €15.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooropgesteld dat ik het zolangzamerhand niet meer wil kleuren (ik wilde er net een vraag over stellen *lol*), heb ik altijd voor de wat toch duurdere merken gekozen.

Casting van Loreal is hierbij mijn favoriet. Kostte de laatste keer dat ik het kocht 14,95 bij Kruidvat, maar dan was het niet in de aanbieding. Soms heb je ook 2 + 1 gratis, en dan is het echt de moeite waard om er dan meteen 2 of 3 van aan te schaffen, als je zeker weet dat dit jouw kleur is.

In Duitsland zijn deze haarkleuringen echter veel goedkoper, bijna de helft, maar dan moet je wel dichtbij de Duitse grens wonen waarbij je ze persoonlijk kan kopen want anders heeft dat geen nut om ze daar aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gerust naar een Action, kruitvat, Xenos of warenhuis, daar vind je o.a de goedkopere versies tussen 4 en 9euro.
Wil een kwalitatieve goede kleurshampoo of verf, dan zijn produkten van L'Oreàl zalig, die kleuren én voeden je haar ook nog eens.

Van goedkopere verfprodukten zegt men wel eens dat je hoofdhuid ervan gaat jeuken.

L'Oréal of Garnier heb je ook al voor een 12euro hoor of in een aanbieding bij Kruitvat soms 2 voor de prijs van één of een behoorlijke korting als je er 2 ineens koopt.

Succes met je haarkleuring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als 15 euro je budget is zal ik je aanraden om het bij de kapper Brainwash te laten doen.
voor 15 euro kleuren ze je haar met het merk Wella, wat een goed merk is.

als ik mn haar wil kleuren doe ik het ook bij brainwash want het wordt professioneel gedaan met een goed merk en het is niet duur.
op deze manier weet je zeker dat het goed gaat ;)

(brainwash werkt volgens mij zonder afspraak dus je kunt gewoon bij de dichtstbijzijnde brainwash naar binnen lopen en zeggen wat je wilt....tip: verven kost tijd dus ga niet te laat op de dag naar de kapper)

Toegevoegd na 1 minuut:
oh sorry ik had eroverheen gelezen dat je zelf wilt doen.

in dat geval vind ik vrijwel alles van schwarzkopf wel van goede kwaliteit