Ik kan niet naar mijn shoppingbag om daarna iets te bestellen..Hoe moet ik nou iets bestellen via h&m.nl?

Ik had wat kleren uitgezocht en ik wou het bestellen alleen het lukt helemaaal niet.. Er staat wel plaats in shoppingbag en dan zie je bovenin het artikel even verschijnen. Maar verder staat er nergens meer dat je naar je shoppinbag kan en dan verder alles kan betalen. Echt heel raar.. Weet iemand hoe ik nou iets kan bestellen, en wie heeft dit ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Bovenin de website staat shoppingbag. Als je daarop klikt kun je betalen etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat degene voor mij al heeft verteld klopt. Het kan echter ook komen doordat H&M vaak storingen heeft tegenwoordig, ik moest vandaag ook al tot een bepaalde tijd wachten. Anders kunt u ook nog de klantenservice bellen, die zullen u helpen.
Groetjes,
Megan