Waarom is het zo moeilijk om tegenwoordig blauwe herenschoenen te kopen?

Vroeger kocht ik altijd donkerbaluwe veterschoenen voor onder een blauw pak. Zowel vanLier als Bommel maken deze niet meer!
Hoe komt dat? En als je antwoord is dat er geen vraag meer naar zal zijn dan is mijn vraag: Hoe komt dat? Onder een blauw kostuum vind ik blauwe schoenen namelijk het beste staan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Tegenwordig dragen ze liever bruine schoenen onder een blauw pak. Vroeger werd je daarvoor ontslagen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zo ie zo is vraag en aanbod bepalend dat weet jezelf ook wel.

En ja blauwe schoenen onder een blauw pak... Niet echt mijn stijl, anders moet je even bij de Bijenkorf vragen of je een aantal schoenen kan bestellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Yason;

Welkom in de wondere wereld van trends & mode, oftewel; de afdeling marketing bepaalt wel wat jou het beste staat. In onderstaand linkje vind je aardig wat blauw schoeisel, maar de enige die met wat goede wil onder een pak kunnen zijn nou niet wat je noemt blauw....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blauw is simpelweg niet (meer) populair. Dus kan 't economisch gezien niet snel uit om ook blauwe schoenen in te kopen (voor de schoenwinkels).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Don't step on my blue suede shoes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uitsluitend een economische beslissing ; vraag en aanbod. te duur. Kan mooi zijn onder een beige kostuum maar wel opvallend chique.