Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is het zo moeilijk om tegenwoordig blauwe herenschoenen te kopen?

Vroeger kocht ik altijd donkerbaluwe veterschoenen voor onder een blauw pak. Zowel vanLier als Bommel maken deze niet meer!
Hoe komt dat? En als je antwoord is dat er geen vraag meer naar zal zijn dan is mijn vraag: Hoe komt dat? Onder een blauw kostuum vind ik blauwe schoenen namelijk het beste staan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tegenwordig dragen ze liever bruine schoenen onder een blauw pak. Vroeger werd je daarvoor ontslagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zo ie zo is vraag en aanbod bepalend dat weet jezelf ook wel.

En ja blauwe schoenen onder een blauw pak... Niet echt mijn stijl, anders moet je even bij de Bijenkorf vragen of je een aantal schoenen kan bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Yason;

Welkom in de wondere wereld van trends & mode, oftewel; de afdeling marketing bepaalt wel wat jou het beste staat. In onderstaand linkje vind je aardig wat blauw schoeisel, maar de enige die met wat goede wil onder een pak kunnen zijn nou niet wat je noemt blauw....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blauw is simpelweg niet (meer) populair. Dus kan 't economisch gezien niet snel uit om ook blauwe schoenen in te kopen (voor de schoenwinkels).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Don't step on my blue suede shoes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uitsluitend een economische beslissing ; vraag en aanbod. te duur. Kan mooi zijn onder een beige kostuum maar wel opvallend chique.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding