Waar in Nederland verkopen ze baja sweaters?

Is er Nederland een winkel waar ze baja sweaters/hoodies ofwel die gekke hippie drugrugs verkopen?

Het liefst bestel ik namelijk niet op internet, maar voor het geval dat er geen winkel is: waar kan ik ze dan het best online bestellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (2)

Defshop of hoodboyz Ik koop daar altijd my Hoodies/sweaters Hoodboyz beste kwaliteit voor zen prijs! maar is wel een duitse webshop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmmmm sorry, maar ik bedoel die Mexicaanse sweaters, niet de standaard dure merk sweaters...... maar toch bedankt voor de reactie. :)
Ik koop ze in via ebay.com. Selecteer op gratis verzending. Je komt ze ook veel op festivals tegen en op de markt bij de alternatieve/hippie/boho kramen. Afhankelijk van de kwaliteit kan ebay een behoorlijk stuk goedkoper zijn, mits je zoekopties juist instelt.