Is het mogelijk om een louis vuitton winkel te beginnen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben een jonge ondernemer van 23. Ik had het idee om een Louis Vuitton winkel te beginnen. Waar begin je? Is het überhaupt wel mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Het beste antwoord

In Nederland zijn twee officiële winkels van Louis Vuitton, allebei gevestigd in Amsterdam. Eén winkel op de P.C. Hooftstraat, en een winkel in De Bijenkorf in Amsterdam.

Er zijn een aantal voorwaarden:
* Dat je zelf HEEL veel geld kan inversteren.
* Dat je een goed locatie kan vinden.
* Dat je een goed investeerder kan vinden
* Dat Louis Vuitton het goed vind.

Hier is een contactformulier.
Vraag het ze zelf.

http://www.louisvuitton.eu/front/#/eng_E1/Contact-us

Toegevoegd na 43 seconden:
"investeren" .........of op een andere manier aan heel veel geld kan komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja het is mogelijk maar is het wel slim om te doen want waar in hemels naam haal je al die spullen vandaan en ga je al je geld uitgeven aan zo een tasje van Louis Vuitton dan hou je niks meer over voor de winkel
zelf