Kun je krullen in je haar föhnen?

Zo ja, hoe doe je dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.2K

Het beste antwoord

Als je al wat slagen in je haar hebt:

Dan kan het met een diffuser. Een soort kop met noppen die je op je föhn klikt. Uit de noppen komt warme lucht. Kneed wat krullen mousse in handdoek droog haar. Doe je hoofd naar beneden en draai de diffuser in je haar. Gewoon op je hoofd zetten en een slag draaien. De hitte van de föhn zijn werk laten doen. Zo behandel je je hele haar. Dan met de vingers nog even na-kneden/in model brengen.

Als je steil haar hebt:

Doe mousse in handdoekdroog haar. Kneed dit even goed door. Neem een lok en kam die even door. Spuit er wat lak op. Draai hem om een ronde borstel. Hoe groter de borstel hoe groter de krul. Dan het haar om de borstel warm föhnen. Dit doe je met al je lokken. Na behandelen met haarlak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt de diffuser tijdens het föhnen wat ronddraaien. Doe dit niet teveel anders pluist je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hoofd voorover en vanaf onder föhnen. Dan krijg je een hele mooie bos krullen. Als je van jezelf niet al te steil haar hebt tenminste. Beetje foam helpt ter versteviging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het wassen, leave-in conditioner of mouse erin zetten en dan zoals hierboven gezegd wordt, met een diffuser droog maken. Hoofd voorover en dan drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan,
je hebt een fohn nodig en een fohneborstelS
want je gaat met je haarborstel doen alsof het een krultang is maar dan gebruik je ook de fohn voor de hitte.
je laat de borstels er even in en als je dan klaar bent en je haalt ze eruit heb je mooi krullen.
van mijn kaper geleerd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nat haar hebt:
Eerst kammen.
Dan je hoofd naar beneden buigen, en haarmousse erin kneden.
Dan pak je een pluk haar, en druk je die tegen je hoofd aan(dus je haar staat nu gebogen) en druk je er met de fohn tegenaan(lauwe stand, harde windkracht) en dat doe je dan bij elke pluk haar.