hoe kan je het beste een strapless jurk dragen

Hallo

Ik ben een jong die graag een jurk draagt
meestal een strapless jurk omdat het lekker zit dan met bandjes
Maar ik heb daar een strapless bh onder.
Die zakt vaak af en weet iemand hoe je beste een bh kan vullen en niet afzakt
Wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (2)

Er zijn strapless bhs met een plak rand gewoon ronder lijm ofso maar die blijven kleven.
Te koop bij hunkemuller en h&m
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop dress tape, daarmee zakken je jurken niet meer af.
Dress Tape biedt keuze uit verschillende vormen plaktape en is een uitbreiding op de zeer succesvolle fashion tape. De verpakking bevat twee verschillende vormen en groottes. Van ieder formaat 20 stuks, dus totaal 40 stuks per verpakking is voldoende om de komende tijd alle afzakkende, openvallende en omhoog kruipende kleding op haar plaats te houden.

Om je bh te vullen kun je speciale siliconen vullingen kopen, deze zijn te koop in de lingeriewinkels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kun je siliconen denk meschien bij hunkemuller
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik verwacht dat Hunkemöller ze wel voor je kunnen bestellen, ik weet niet of ze ze op voorraad hebben. Bij de duurdere lingeriezaken hebben ze ze wel op voorraad heb ik begrepen. Ook bij de Wehkamp, Otto en Klingel kun je ze via het internet bestellen, dan heb je ze meestal ook de volgende dag in huis. Kijk eens in de laatste link, die van beslist.nl.