Is er een site waar je gratis kledingadvies kan krijgen en je maten kan invullen?

Ik ben iemand die stevig gebouwd is, van nature dus dikke benen en armen ed. Nu heb ik een tijd zit thuis gezeten waardoor ik een stukje steviger ben geworden. Het geval wil dat ik dikke billen heb en door mijn ziekte vaak een opgezette buik. Daarbij heb ik niet al te grote borsten dikke korte benen en dikke bovenarmen. Om een lang verhaal kort te maken zie ik geen pluspunten. Alles is in verhouding dat is het enigste pluspunt. Dus ik heb moeite met mooie kleding uitzoeken zeker jurken. Vandaar mijn vraag om een site waar je kledingadvies echt voor jou en jouw lichaam is.

Hartelijk dank!

Toegevoegd na 1 uur:
Wat voor model ik heb is ook handig om te weten, peer, appel....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Zo goed als in een gespecialiseerde winkel krijg je het niet via het internet, het gemak van internet is dat je je paskamer thuis hebt en als je iets tegenvalt of als het niet past, je het probleemloos kunt retourneren. Meyer mode voldoet redelijk aan jouw wensen. Zij bieden een maattabel, waarbij je wel zelf je maten moet meten, het maatadvies, een figuuradvies en een kledingadvies.