Ikzelf heb groene ogen. Maar ik vroeg mij af of ik de helderheid kan verhogen?? Zeg maar ze feller laten schijnen ofzo, zonder druppels of medicatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Heb zelf ook groene ogen. Door gebruik van paarse oogschaduw en zwarte koolpotlood lijken je ogen feller.

Toegevoegd na 38 minuten:
Ik gebruike iets minder donker paars, maar beide helpt om de kleur ogen te accentueren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prachtig, maar als je dit elke dag doet heb je tegen de tijd dat je 50 bent een rimpelig en uitgelebberd stuk huid rond je ogen. die huid word daar echt niet mooier op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals op het plaatje, is inderdaad voor gelenheden.
Zonder allerlei middelen worden ze niet echt feller, je kan ze wel accentueren zoals hierboven staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook help, is bijpassende kleding, b.v. een groene t-shirt of zo. Als je een foto maak, moet het lekker licht zijn, dan gaan de pupillen bijna dicht, en zie je de kleur op maximale grootte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruine make-up staat het beste bij groene ogen en maakt ze ook feller.