Waar kan je een eigen kleding lijn laten maken ?

Mijn dochter wilt een eigen kleding lijn beginnen, maar weet niet waar ze dat kan laten doen of waar ze moet beginnen.
Ze heeft ooit een keer via een site iets laten bedrukken maar dat zijn van die recht tour recht aan shirt en dat loopt niet goed , want die maten kloppen totaal niet.
Als je bv maat L nam leek het meer op maat m of zelfs s
en die eigenaars van die site regelde alles maar de verdienste was heel weinig die eigenaar van die site verdiende dus meer omdat hun alles regelde.
Dat was wel handig dat die eigenaars van die site alles regelde maar die shirtjes zijn niet mooi.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft ze een opleiding in de mode?
Heeft ze verstand van stoffen? Kan ze zelf naaien?

Antwoorden (2)

Misschien kan ze bij een ontwerper/ontwerpster meer informatie hierover opvragen.
Om kleding te bedrukken is de site: www.spreadshirts.nl een erg goede site met prima kwaliteit. Hier ontwerp en bestel ik al mijn producten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals WesselRijpstra al zegt, neem contact op met een (professionele) stylist of iets dergelijks. Vraag raad hoe zij alles regelt, hoe ze haar shirtjes verkoopt bijv. kan je dan ook meteen vragen. Dan heb je alles in 1!