Wie weet er (uit ervaring) een goede tattoo shop in Gelderland of Overijssel?

Ik overweeg een tattoo in kleur (heb nu 3 vrij eenvoudige zwarte tattoos) en vroeg me af of er hier mensen een goede shop (liefst uit eigen ervaring/foto voorbeeld?) in Gelderland of Overijssel weten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (2)

Ik weet niet uit eigen ervaring welke shop het beste is in deze regio's.
Maar bezoek eens een aantal websites van enkele shops in de buurt,de meeste sites hebben wel een galerij met een impressie van hun werk.

Op deze startpagina staan veel shops per provincie gerangschikt.
Met links naar hun eigen site.

http://tattoo.startpagina.nl/

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arts tattoo in Enschede! Kijk maar even op de link, daar staan ook foto's