Zijn er Universitaire Studies die iets met uiterlijk/schoonheid te maken hebben?

Ik doe vwo en ik houd erg van mode en met iemands uiterlijk bezig zijn. Voor zo ver ik weet zijn er geen universitaire studies die iets met mode/verzorging te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Hee gast,

Helaas zijn die er niet..
Universiteit is echt alleen maar wetenschappelijk waarbij je vooral heel veel theorie leert over wetenschappelijke onderwerpen.
Bij het HBO doe je meer in de praktijk en daar heb je dus wel studies die met mode, uiterlijk en schoonheid te maken hebben.

Maar denk vooral bij jezelf, het is veel belangrijker dat je iets gaat doen wat je zelf leuk vindt, dan iets dat veel geld oplevert later of dat je iets gaat doen wat je ouders graag willen dat je gaat doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kostuumgeschiedenis komt een beetje in de buurt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Onderdeel van kunstgeschiedenis.