wat vinden mannen nou het meest aantrekkelijk aan een vrouw? graag eerlijk antwoord

en dan bedoel ik niet antwoorden als: ik ben een borsten/billenman, maar uitstraling/knapheid of een combinatie daarvan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Het beste antwoord

de combinatie intelligentie, diepgang en humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

mijn man zegt dat hij verliefd werd op mijn spontaniteit, mn brede schouders en mn mooie ogen. Het valt me wel op dat jonge mannen vaak een voorkeur voor uiterlijke kenmerken hebben, en oudere mannen juist een karakter meer kunnen waarderen. Dit gaat niet altijd op natuurlijk, maar wel veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haar eerlijkheid
Mijn vrouw vertelde mij de eerste avond dat ze hart patient was.
ze had al diversen keren mee gemaakt dat iemand het uitmaakte als ze het vertelde dat ze hart patient was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haar innerlijke schoonheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind een leuk en aardig gezicht belangrijk. Ik hou van meisjesachtige vrouwen, of vrouwelijk vrouwen, kun je ook zeggen.

Die zakelijke tuthola's met hun geforceerde en geimiteerde mannelijke zekerheid zijn aan mij niet besteed.

Verder niet de grote borsten en niet de brede heupen en niet teveel buik (net als bijna alle mannen graag willen). De verhoudingen vind ik "belangrijk", of het een beetje "klopt". Een vrouw met grote borsten "mag" bredere heupen hebben bijv.

Belangrijkste is en blijft een leuke en lieve uitstraling.

Als je op het uiterlijk verliefd wordt kun je je flink stoten aan het karakter er onder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is het.
Spontaniteit en eerlijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ik heb het even aan mijn man gevraagd; Spontaniteit en enhousiastme,aktief en eerlijkheid en uitstraling vindt mijn man het prachtigst. Hhhha hij verteld nog meer ,maar dat zet ik er maar niet bij ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor je spontaniteit, pluseen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik ook zeggen, als ik jou man was!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zonder motivatie van een min geldt deze min niet voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke plus. Nee de minnen tellen niet josephina, staat geen motivatie bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) ik laat het los hahhaa
Uiterlijk is zooo persoonlijk. Ik hou persoonlijk van heldere bruine ogen die mij recht in haar ziel laten kijken. En iemand die verschillende kledingstijlen durft te dragen. In houding een combinatie van bescheiden en trots...

En type is ook zooo persoonlijk, gelukkig maar. Ik hou van vrouwen die durven zacht te zijn, maar ook flink kwaad kunnen worden.

Ook seksueel is zeer persoonlijk. Grote borsten vind ik bijvoorbeeld niet aantrekkelijk

Hierbij zijn geen wetten te vinden.

Wel heb ik ooit een wet gevonden door het volgende...

Een vrouw vertelde mij ooit dat vrouwen gedijen bij aandacht, en ze vroeg waar mannen bij 'gedijen'.

Dat heeft me een hoop hoofdbreken gekost, ik had niet direct een antwoord. Maar mannen gedijen bij bevestiging.

Mannen willen graag bevestigd worden op datgene wat zij belangrijk/goed vinden van zichzelf. Niet rechtstreeks maar op 'een vrouwenmanier'. Mits het geloofwaardig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is heel persoonlijk maar als ik naar mijzelf kijk denk ik het hele figuur, de proporties zal ik maar zeggen. Dat is dan de aantrekkelijkheid in eerste instantie. Ik kan een vrouw van afstand zien en die kan er erg aantrekkelijk uitzien qua kleding, uitstraling etc maar als je ermee praat kun je ook weer enorm afkicken. Aan de andere kant heb ik wel geleerd dat je ook verliefd kan worden op de persoonlijkheid.
Een eenduidig antwoord is er denk ik niet, het verschilt enorm van man tot man.
Het is net zoiets als welk eten is het lekkerst. De ene vindt spruiten lekker en de ander walgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is allemaal verschillend. De een valt op de borsten van een vrouw terwijl de andere man het juist weer meer op het karakter valt.

Toegevoegd na 58 minuten:
Kortom: Dat kun je nooit met zekerheid weten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouwelijk visie: Het feit dat ze vrouw zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag gehoord op de radio: als mannen een vrouw zien met een 'zandloper figuur' wordt er in de hersenen een beloningscentrum geactiveerd.
14 jaar geleden
De meeste mannen houden van stabiele vrouwen, die zacht, vrouwelijk, intelligent en zorgzaam zijn en daarnaast ook humor hebben. Aan de buitenkant moet het totaalplaatje kloppen. Ze hoeft geen modelfiguur te hebben, als het maar in proporties is en vooral, als ze schoonheid en vrolijkheid uitstraalt.

Bevestigd door mijn man!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn man werd verliefd op mij omdat hij vond dat ik zo mooi over god kon praten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik aantrekkelijk vind zijn:
-vrouwelijke rondingen
-grote ogen
-zeer lief en teder

Gewoon precies zoals mijn vriendin is: Een engel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn mannelijk vrienden vind het aantrekkelijk als een vrouw bescheiden is.. en ook geen lange lijst heeft met mannen die ze reeds heeft gehad..

Gewoon bescheidenheid.. en prettig gestoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aantrekkelijk vind ik dat ik mag zijn wie ik ben... Iets meer aantrekkelijk kan ik me niet indenken... Alle visuele zaken zijn in no time weg, alle intellectuele zaken verweren zienderogen door de tijd, alleen zijn wie je bent zal ALTIJD en ALTIJD aantrekkelijk blijven...

Dus dat is wat ik aantrekkelijk vindt in een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi lang haar