In welk land te wereld worden de meeste neus-operaties per jaar uitgevoerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Iran staat bekent om het land met de meeste neuscorrecties.

Venezuela kan er ook wat van, hét land als het gaat om cosmetische chirurgie vanwege de Missverkiezingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik wed in de VS.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar per hoofd van de bevolking is het waarschijnlijk Iran.

Toegevoegd na 11 minuten:
Goh, wil één van de minners uitleggen wat er mis is met dit antwoord?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
per hoofd van de bevolking is dat er maar eentje :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van moi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag me toch af waarom die minnetjes en nog erger; zonder reden? Nou ja, +
rose
13 jaar geleden
Dank je...
In Nederland schijnt. Terneuzen voert daarbij de boventoon.....