Waar kan ik een zwart bruin gestreepte broek kopen?

Ik zoek dus een broek die zwart bruin gestreept is. ( Strepen van boven naar beneden) Dit is een broek in steampunk stijl. Ik weet dat ze bestaan maar kan ze nergens vinden waar ze te koop aangeboden worden. Maakt niet uit voor de broek voor meiden of jongens is. Liefst met een link naar een (nederlandse) winkel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
De broek op de afbeelding heeft geen zwart, maar is lichtbruin en donkerbruin gestreept.

Antwoorden (1)

Misschien komt dit in de buurt? Zie foto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt er wel op maar ik zoek een gestreepte broek in de kleuren zwart en bruin. Ik heb op de site gekeken maar deze broek is helaas alleen in zwart en wit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kun je hem toch in de thee dopen of in verdunde acrylverf? Volgens mij moet dat lukken met een beetje creativiteit.