Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, Ik wil heel graag een helix (gaatje in boven oor) klopt het dat hier zenuwen doorheen lopen????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet op de plaats waar de helix in gaat nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel zeker wel!
Een vriend van me heeft dit destijds laten doen en blijkbaar zaten ze tegen zijn zenuw want hij had last van zijn mond,toen de oorbel er terug uit was was probleem weg...
Schijn maar eens met een sterke zaklamp langs achter tegen je oor ,ga voor de spiegel staan en je zal zien wat ik bedoel :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Is dat hetzelfde effect als dat ik last krijg van mijn keel (gevoel alsof er een graatje in de keel is blijven steken) wanneer ik met een wattenstaafje mijn rechter oor schoonmaak? Dat schijnt te komen doordat een keelzenuw heel dicht langs de gehoorgang loopt, en ik dus met mijn wattenstaafje de keelzenuw halverwege stimuleer. Wat je met die zaklamp ziet, zijn volgens mij geen zenuwen maar bloedvaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
eerder zo een gevoel van je been dat "slaapt" ....
je ziet inderdaad een aantal bloedvaten maar dit maar om aan te geven dat er toch wel wat niet zichtbare dingen in je oor loopt : )

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding