Hallo, Ik wil heel graag een helix (gaatje in boven oor) klopt het dat hier zenuwen doorheen lopen????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Niet op de plaats waar de helix in gaat nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel zeker wel!
Een vriend van me heeft dit destijds laten doen en blijkbaar zaten ze tegen zijn zenuw want hij had last van zijn mond,toen de oorbel er terug uit was was probleem weg...
Schijn maar eens met een sterke zaklamp langs achter tegen je oor ,ga voor de spiegel staan en je zal zien wat ik bedoel :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Is dat hetzelfde effect als dat ik last krijg van mijn keel (gevoel alsof er een graatje in de keel is blijven steken) wanneer ik met een wattenstaafje mijn rechter oor schoonmaak? Dat schijnt te komen doordat een keelzenuw heel dicht langs de gehoorgang loopt, en ik dus met mijn wattenstaafje de keelzenuw halverwege stimuleer. Wat je met die zaklamp ziet, zijn volgens mij geen zenuwen maar bloedvaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
eerder zo een gevoel van je been dat "slaapt" ....
je ziet inderdaad een aantal bloedvaten maar dit maar om aan te geven dat er toch wel wat niet zichtbare dingen in je oor loopt : )