Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met het thuis ontkleuren van haren?

Dit zou ik graag willen doen om mijn haren op te lichten. (dus: eerst ontkleuren, dan een andere kleuring eroverheen).

Ik heb geen zin om veel geld bij de kapper neer te tellen, ik ben maar een arm studentje :) dus vandaar deze vraag.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
680

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Als je je haar wilt verbranden of als stro wilt laten uitzien, dan ga je naar de drogist en haalt waterstofperoxide. Daarmee zal je haar twee tot drie tinten lichter worden.

Weet wel, dat als je donker haar hebt, je nooit blond kunt worden. Je zult hooguit oranje/koper kunnen worden.

Weet waar je aan begint!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga opzoek naar een kappersschool/opleiding, bv bij de ROC in de buurt, dan heb je tenminste garantie dat het goed gebeurt en de kosten zijn goed te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb negatieve ervaring ermee. Ik ben donker blond en ik krijg het zelf niet blond maar het wordt oranje-achtig. Na wat zon en water slaat het groenig uit.

Je zegt dat je een arm studentje bent, maar je haar blond maken kost bij de kapper eur 28 en dan is het in 1 keer goed. Ik denk dat ik het risico niet (meer) zou willen nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk wat voor kleur je haar van nature is. Als je een beetje donkerblond bent, kan je het nog wel zelf doen, maar iets donkerder, of lichtbruin zou ik niet zelf doen. De kans dat het knetter-geel wordt is groot!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden