hoe lijk je minder breed?

Ik ben iets langer dan 170 cm en ben niet erg dik maar ik ben rond het gebied van mijn borst ben ik erg breed en het lijkt alsof i erg dik ben weet iemand iets van ik kan doen bijv kleding keuze of iets anders
jongen btw

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
Veel mannen willen juist breed zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar ik lijk niet breed van spieren maar van dik
Ritsuka
10 jaar geleden
Meer sporten dan?

Antwoorden (3)

Niet dat ik hier veel verstand van heb, maar ik denk dat verticale strepen zou kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
erg bedankt :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.nu.nl/wetenschap/1741019/horizontaal-gestreepte-kleding-maakt-slanker.html Overigens is je uitspraak algemeen geaccepteerde onwaarheid, zoals je ook in het stuk kan lezen.
De verticale strepen zijn al genoemd, draag ook geen overhemden met grote ruiten maar kleine ruitjes. Ben je breed van boven en smal van onder? Vermijd te brede revers of kragen, die je breder doen lijken. Zorg voor rechte (geen skinny's) pijpen of bootcut. Gebruik een stevige schoen en riem, om het beeld optisch beneden te verzwaren. Gebruik donkere kleuren boven en lichtere beneden. Gebruik een rustige of ton-sur-ton stropdas om je zwaardere bovenkant niet te veel te accentueren.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit je bron: "Vermijdt verticale strepen in je kleding." Nou is niet geheel duidelijk wat je bedoelt door de rest van de zin, maar het lijkt of je het vorige antwoord onderschrijft.
Ceeve
10 jaar geleden
Goed lezen: Wat jij citeert staat bij: "Ben je nogal lang" en dat is vraagsteller duidelijk niet. Die is breed van boven en dan kun je juist wel verticale strepen dragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad niet goed gelezen. Hoe dan ook: http://www.nu.nl/wetenschap/1741019/horizontaal-gestreepte-kleding-maakt-slanker.html
Ceeve
10 jaar geleden
Interessant maar het lijkt mij dat dit toch alleen opgaat als je een vrij normaal postuur hebt en ik denk dat gezien vraagsteller zegt dat hij erg breed is, de horizontale streep toch breder maakt, maar hij moet het maar gewoon proberen lijkt me.
Nou , hier wat tips . Draag geen platte schoenen altijd een hakje ( niet overdrijven ) dat scheelt net wat cm en je staat vaak wat rechter . Draag geen sigaretten pijp broeken krijg je dikke kont van en dik boven lijf . Draag boven donkere rustige kleuren met GEEN drukke prints . Een colbert of vest is ook prima dat geeft een V van voren maakt slanker, dan wel evt een fleurige blouse eronder . Maar geen overslag blazer met die dubbele rij knopen dat maakt extra massief . Dus in de zomer een lichte broek ( geeft lengte ) met geen wijde maar zeker geen smalle pijpen boven de schoen , draag nooit te korte broeken met lichte sokken maar dat geld voor iedere man . Draag je haar niet te plat boven op dus een luchtig wat los vallend haar liefst boven op in lagen dan komt het wat omhoog . Doe niet overdreven aan kracht sport ook al ligt dat je wel , zoek het meer in hardlopen enz . Succes .