Hoe lang duurt het voordat die rode puntjes op je huid weg zijn als je net geharst hebt?

Ik heb net samen met mijn nichtje mijn benen en oksels geharst en nu hebben we op sommige plekken rode puntjes en ik ga morgen op vakantie hoelang duurt het voor ze weg zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (3)

Koelen met ijsblokjes, in een plastic zakje en dan in een theedoek, helpt.
Ik doe dat altijd direct na het waxen. Maar ook koud water helpt.
Het is heel normaal dat je wat puntjes ziet, maar er is grote kans dat dit binnen een uur al minder wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Dat is morgen wel weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Over het algemeen zijn ze binnen 24 uur verdwenen.
Een tip voor de volgende keer; talkpoeder gebruiken voor het waxen. En nu tea tree oil na het ontharen. Is licht ontsmettend en helpt goed. Verkrijgbaar bij de betere drogistrerijen.
In de bron heb ik nog een 2 sites met tips toegevoegd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, morgen ga je op vakantie, naar de zon?
Ga nooit na het ontharen onbedekt in de zon. Bij scheren kan het nog niet zo'n kwaad hoewel het irritaties kan bevorderen. Bij alle andere producten kan de zon op de onthaarde plekken pigmentverkleuringen veroorzaken. Deze zijn niet zomaar meer weg te krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou jij bedankt!