Ik heb een nieuwe broek gekocht, maar helaas is die erg statisch wat kan ik daar aan doen ?.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (7)

24 uur in de diepvries leggen zou helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eens proberen er een panty onderaan te trekken - misschien 'plakt' hij dan minder. Verder evt. na het wassen naspoelen met haarconditioner, helpt tegen statisch, en hem zéker niet in de droger stoppen, maar aan de lucht drogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak onder aan de broekspijp(en) een anti statische strip.
Te krijgen voor Eur 8,99 per stuk bij de Halfords. Zorg er wel voor dat de strip de grond raakt. ;0)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk dat is een goed idee :D. Dan loop je totaal niet voor lul.
Ja dat wordt vast de nieuwe mode.
Moet je niet vergeten om de zoveel 1000 kilometer lopen de strip te vervangen :p
Je kunt jezelf aarde door met je benen en armen uit elkaar te gaan staan.

Dat staat ook in de voorschriften bij benzinestations, om statische kleren te neutraliseren.

Maar ja bij een benzinestation doet niemand dat, want dan sta je voor lul.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was de broek, op de hand of in de wasmachine en doe in het laatste spoelwater wat wasverzachter.
Door de wasverzachter zal de broek niet meer statisch zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Loes heeft het goed!
was de broek of koop een nieuwe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld zit er synthetisch materiaal in de broek verwerkt. Nu vriest het en wordt dit synthetische materiaal statisch. Als de vorst over is heb je er geen last meer van.