Ik heb een nieuwe broek gekocht, maar helaas is die erg statisch wat kan ik daar aan doen ?.

Weet jij het antwoord?

/2500

24 uur in de diepvries leggen zou helpen

Ik zou eens proberen er een panty onderaan te trekken - misschien 'plakt' hij dan minder. Verder evt. na het wassen naspoelen met haarconditioner, helpt tegen statisch, en hem zéker niet in de droger stoppen, maar aan de lucht drogen.

Maak onder aan de broekspijp(en) een anti statische strip. Te krijgen voor Eur 8,99 per stuk bij de Halfords. Zorg er wel voor dat de strip de grond raakt. ;0)

Bronnen:
http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/Pro...

Je kunt jezelf aarde door met je benen en armen uit elkaar te gaan staan. Dat staat ook in de voorschriften bij benzinestations, om statische kleren te neutraliseren. Maar ja bij een benzinestation doet niemand dat, want dan sta je voor lul.

Was de broek, op de hand of in de wasmachine en doe in het laatste spoelwater wat wasverzachter. Door de wasverzachter zal de broek niet meer statisch zijn.

was de broek of koop een nieuwe

Ongetwijfeld zit er synthetisch materiaal in de broek verwerkt. Nu vriest het en wordt dit synthetische materiaal statisch. Als de vorst over is heb je er geen last meer van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100