Wanneer zit een ring goed?

Als ik mijn handen was of nat heb gaat mijn verlovingsring erg makkelijk af. Het glijdt nog net niet van mijn vinger af. Het is wel een zware ring. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6K

Het beste antwoord

Via een strookje met mm-aanduiding op deze website (print en knip uit) kun je de juiste ringmaat bepalen. Meet je vinger altijd bij kamertemperatuur. Door warmte en koude kunnen je vingers iets dikker of dunner worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou ja wat is normaal he. Je ring is gewoon iets te groot voor.je vinger daarom glijdt ie bijna dr af wanneer je vinger nat is. mss ben je afgevallen. Ff langs juwellier gaan en vragen of hij die ring kan aanpassen. Anders gewoon beetje extra opletten als je handen nat zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk nooit. Dat komt omdat een ring altijd eerst over de knokkel van een vinger moet. En een knokkel is per definitie dikeer dan get gedeelte van je vinger, waar je de ring draagt.
Daar komt ook nog bij dat de ring daardoor makkelijker om de vinger gaat, dan er af!