Hoe verlies ik mijn bruine kleur door de zon?

Ik ben te fanatiek met zonnen geweest en ben heel bruin. Normaal vind ik dat mooi maar ik heb net gehoord dat we toch naar Marokko gaan. Mijn ouders komen daar vandaan. We gaan altijd naar familie in n dorpje en die zeuren altijd dat ik te bruin ben en wit moet zijn. Dat is in hun ogen mooi. Ik ben van mezelf al heel licht getint en word heel snel bruin. Na een dagje in de zon lopen ben ik al bruin.

Dus hoe gaat dit bruin weg, ik heb nog drie weken.

Heb al besloten zonnefactor 50 te gebruiken als ik buiten ben en de zon zo veel mogelijk te vermijden.

Zal het dan weg zijn in drie weken en iemand nog tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
13.2K

Antwoorden (4)

Het bruin van de zon krijg je niet zomaar weg. Dat gaat vanzelf na verloop van tijd. Bij de een duurt dat maanden, bij de ander (helaas) slechts een paar weken.
Het enige wat je kunt doen is je kleden in lange kleding, niet meer in de zon met je blote huid en dan die factor 50. Zo voorkom je dat je nog bruiner wordt, en heel misschien is er intussen wat af.
Maar, laat ze toch kletsen, die familie, jij bent zoals je bent, met een gebruinde huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruin gaat vanzelf weg, omdat je nieuwe huid aanmaakt en de huid aan de oppervlakte gaat eraf. Je zou dit proces kunnen versnellen door je goed te scrubben. Er zijn verschillende producten voor zowel lichaam als gezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pigment gaat er al wat sneller af door te douchen. Een dagje zwemmen zou dus al kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volstrekte onzin.
He meid, herkenbaar verhaal. Je hebt nog 3 weken dus vermijd die zon! Na 3 weken is je kleur zeker verminderd. Ik heb weken terug liggen bakken op het strand en was na een dagje suoerbruin geworden. Na twee weken was de het verminderd.

Succes en fijne vakantie!