Wat is een goede nagellak verdunner??

Ik heb normaal die van OPI maar die is best duur en aceton maakt de kleur van de nagellak heel lelijk. Is er nog een ander alternatief??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Misschien zou je nagellakremover kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met een paar druppeltjes alcohol, dan wordt je nagellak niet dof zoals met remover/aceton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik dan altijd gewoon een parelmoer kleur die heel dun is, maar dan wordt de kleur ook parelmoer