Ik heb een spijkerjas wat nu mij een maatje te groot is geworden, als ik het op 90 graden was krimpt het dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
5.2K

Antwoorden (4)

Nee. Ik heb het laatst geprobeerd met een spijkerbroek, maar na een uurtje dragen was het weer net zo wijd als voorheen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, je kunt je jas ook in de droogtrommel drogen. Krimpen zal het altijd ......is natuurlijk de vraag hoeveel. Controleer daarom tijdens het drogen of alles goed gaat met je jas. Gewoon wassen met een kort programma op 30° en de droogtrommel in. Nu kun je de jas ook niet aan dus je verliest er niks mee. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bang van niet. Ik heb vaker kinderjeans gewassen op 90 graden en gedroogd in de droger vanwege vlekken, geen krimp. Proberen kan je het altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
theoretisch gezien : ja!
Zelf heb ik dit een keer geprobeerd met een spijkerbroek.
Ik heb hem toen eerst op 90 graden gewassen en vervolgens in de droger gezet voor een paar uur (ja dat is lang)
dit heeft toen wel geholpen, alleen moet je hem wel elke keer dat je hem wast zo heet wassen (het effect is namelijk tijdelijk) - het drogen hoeft niet zo vaak-

succes!