wie weet waar ik dit ajax broekje kan kopen?

het gaat hier om de ajax trainingsshort blauw met rits

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in maat M

Antwoorden (3)

http://www.soccerfanshop.nl/fanshop-clubs/nederlandse-clubs/ajax/ajax-trainingsshort-senior-14-15.html

Ze hebben wel alleen nog maar maat XXL.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord, helaas is het niet mijn maat (M) en ook niet met rits, heb je misschien nog een suggestie?
Ik haal ze hier, zie bron (en van een achte club dan natuurlijk ;-))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier heb ik hem gevonden, De Ajax trainingshort is nu ook in de aanbieding voor maar 24.95Euro

Klik op de bijgevoegde link, (bron)
Geef bij zoeken (rechtsboven) ajax trainingshort blauw in en je ziet hem staan op de pagina

Veel plezier ermee :-)

http://www.voetbalfanwinkel.nl/sport/?tt=5379_12_106627_ajax
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie, helaas is de broek niet in de juiste maat en ook zonder rits , ik moet namelijk een maat M hebben (op de site is het maat s, of XL) , toch geef ik je een plus voor de moeite die je gedaan hebt.