Er zit een aparte krul in mijn lok, hoe krijg ik dit er uit?

Op de foto kan je mijn lok zien, ik stijl het soms maar het werkt niet , mijn voorkeur gaat naar stijl haar en gebruik in de douche ook stijl shampoo, maar mijn lok is eigenwijs

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat de kapper een speciale vaardigheid heeft om haar te stylen, vraag het eens en laat je haar op een professionele manier stylen.

Let goed op hoe zij het doen en probeer het dan zelf....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Stylen lijkt een goede optie. Maar pas op! Styl niet te heet! Dan verpest je je haar buitengewoon en zal het afbreken. Er bestaat een bescherm gel om verbranding tegen te gaan, maar desondanks, let op de temperatuur.
Oja, de beste stylers zijn die met een keramische plaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stijltang zou je wellicht heel wat verder helpen :) Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik je styling foam? Dan blijft het na het föhnen/ stylen in ieder geval langer zitten, en haarlak helpt natuurlijk ook.
Aan deze opmerking heb je natuurlijk niets, maar ik ben jaloers op je lok!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rustig en langzaam met een stijltang stijlen.
ongeveer 1 cm per seconde opschuiven.
ik heb ook zo'n lok, die van mij heeft zo'n rare krul omdat ik hem altijd achter mijn oor stop en dan krijg ik stijl haar met 2 grote C krullen naast mijn gezicht.
misschien doe je (onbewust) ook zoiets met jouw haar?)