Ja, onder invloed van UV licht ontstaan peroxiden, die je haar bleken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa ik denk het wel want het krijgt warmte en ook vaak als je op vakantie gaat dan worden vaak je onderplukjes van je haar een beetje blond dat komt omdat je haar dan uitdroogt door de zon en ik denk dat dat ook gaat gebeuren bij eeen zonnebank door de warmte