Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je de stank, die is ontstaan door het in de regen laten staan, uit je schoenen?

Heb 3 dagen geleden per ongeluk een paar schoenen van mij buiten laten staan. Deze trof ik de volgende dag helemaal doorweekt aan. Heb ze mee naar binnen genomen om ze gewoon te laten drogen.

Dit is volgens mij niet helemaal goed uitgepakt aangezien ze helemaal stinken... Ze zijn nog een beetje nat en ik denk niet dat het nog nut heeft om ze vol te proppen met kranten (dit had ik juist in het begin moeten doen).

Weet iemand iets om de stank eruit te krijgen? De buitenkant is overigens van leer en de binnenkant is gewoon van stof (katoen o.i.d.).

Bij voorbaat dank,
Pesu

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

HG `Alle nare geurtjes weg`, is een van de middelen om de stank uit de schoenen te krijgen.
(o.a. bij de drogist te koop)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed laten drogen en geurvreters erin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het proberen met natte doeken gedrenkt in azijn in de schoenen te proppen en een nacht te laten staan en daarna zonder de doeken gewoon laten drogen ,of je je pakt ze in in plastic en leg ze een nacht in de vriezer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding