Waar spuit je, als man, je luchtje?

Ik dacht namelijk dat dat in je hals/nek/keel moest. Maar toen men bij mij ging ruiken rook men in mijn gezicht, en dus niet in mijn hals. Dus, ik ben nu wel benieuwd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Het beste antwoord

Ja alleen in de hals/nek/keel. Je kan ook in de lucht spuiten en er dan doorheen lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Wanneer ze aan je gezicht ruiken dan proberen ze after shave te ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou spuiten waar het stinkt, of ben ik dan weer seniel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahaha, wrom nie dan barts? Ik spuit ook op me zaakje en me oksel........... :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barts, een beetje kinderachtige reactie hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prikt dat dan niet? Op je "za(a)kje" bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang er geen alcohol in zit niet... Persoonlijk vind ik toch al dat je dat moet opzuipen ipv opspuiten :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezien de prijs zeker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het lijkt me dat een antwoord op deze vraag toch weinig diepgang nodig heeft.
Onder de oksels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaren geleden gebruikte de meeste mannen na het scheren, after shave. Dit was speciaal bedoeld om de 'beschadigde huid' te desinfecteren, incl. een luchtje. Dit moest wel op gezicht en hals aangebracht worden.

Vandaag de dag gebruiken ze 'eau de toilette'. Vaak meer lucht (geur) dan andere bestanddelen. Deze geur is vaak zo sterk dat ik me kan voorstellen dat de man er voor kiest deze vloeistof alleen in de hals en/of borststreek en/of armen aan te brengen.

Geur met mate...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan welk luchtje je bedoelt. Je aftershave op je wangpartij en je deodorant onder je oksels, je voetenfris tussen je tenen en je mondfris in je mond. Zijn er nog meer luchtjes voor mannen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk dit is nou een goed antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles in 1, top antwoord +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er, ook voor mannen is er eau de toilette.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. De eau de toilette spuit ie dus tussen z'n borsten en/of achter zijn oren en/of op de binnenkant van z'n ellebogen.
Bij een eau de toilette spuit je het in je hals/nek en op je borst... Wees niet te royaal met een luchtje... Het moet subtiel blijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pieter;

Om op alles voorbereid te zijn; in de schaamstreek ook een vleugje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik spuit gewoon in me nek.
1 x rechts
1 x links
1 x in 't midden is genoeg..
Denk aan de kwaliteit.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ruik mijn man gewoon aan zijn nek..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het met je eens, ik doe mijn luchtje ook altijd op mijn hals. Beetje vreemd als iemand ineens zijn/haar neus in je gezicht steekt om je aftershave te ruiken.

Zou jij het prettig vinden om je ogen te moeten sluiten om een luchtje op te doen, niet te vergeten dat er dan ook een deel op je lippen en rond je mond komt waardoor je een vieze smaak krijgt.

Gewoon lekker op de hals en/of nek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de borst ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik moet snuffelen, dan graag in de hals, heerlijk, ik hou wel van lekkere luchtjes.
Volgens mij spuiten de meeste mannen het in de halsstreek en/of het borstkasgedeelte.
Ik zou ook niet aan iemand z'n gezicht snuffelen.