Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn gouden armband heeft een ringetje naast het slotje zitten en dat is open gegaan. Kan ik dat zelf repareren of moet ik naar de juwelier?

Ik kan het zelf dicht buigen met een tangetje maar misschien dat de juwelier het dichtlast of zo en het daardoor steviger zit. Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan nooit veel kosten dus ik zou maar even naar de juwelier gaan. Straks verklooi je je hele armband en dan ben je meer kwijt of je verliest je armband.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het beste is toch maar naar de juwelier gaan, Iisamila.
Je weet maar nooit... straks denk je dat hij vast zit, en valt hij van je arm af zonder dat je het wist. Zonde!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zal waarschijnlijk een nieuw slotje op gezet moeten worden, maar dat is wel een dure grap. Ik denk dat je toch wel snel €50- kwijt bent. Goud is nog steeds heel duur.

Maar misschien heb je wel een hele vriendelijke juwelier die je matst! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het zelf een tijd terug bij een ketting terug gebogen met een tangetje, en die ketting is nog steeds heel. Dus het is zeker mogelijk en een stuk goedkoper. Als ik jou was zou ik het eerst zelf proberen. Als je het voor elkaar krijgt dat er geen ''gat'' meer tussen zit is het onmogelijk dat je armband weer breekt. Je moet er wel op letten dat het ringetje niet buigbaar is, als dat zo is zou ik er een nieuwe in laten zetten, want anders zou het zo weer terug buigen als er maar een klein beetje kracht op staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding