Hoe weet je wanneer een winterjas echt warm is?

Ik zoek een winterjas met lange mouwen die echt warm is.
Ik ben namelijk altijd met de fiets.
Moet ik zoeken naar een bepaald merk of bepaalde materialen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Vorig jaar heb ik een nieuwe jas gekocht van het merk khujo.
In de winkel zeiden ze: met deze jas krijg je het nooit meer koud.
Ik heb er de hele winter een bodywarmer onder moeten dragen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg dat er geen lucht binnen komt bij de mouwen, hals en bij de sluiting.
Amadea
10 jaar geleden
Zorg dat hij ruim valt, want een strakke jas is kouder.
Met een dikke zachte voering erin, want alleen stof is kouder.
Een lang ski-jack bijvoorbeeld.

Antwoorden (1)

Wanneer je de jas past, alleen een hemd eronder aan doen en een rondje door de winkel lopen. Als je het warm hebt is het goed, als je transpireert is de jas te warm