Wat is de gemiddelde bh-maat van een tiener?

Dus van een meisje tussen de 13 en 16?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat verschilt altijd enorm... Er is volgens mij niet echt iets gemiddelds. Volgens mij is het ook erfelijk.

A, na pubertijd B.

Het hangt eraf hoe groot je borsten zijn. Maar ik denk dat de gemiddelde 75-B

Wat is de gemiddelde BH-maat? Het ene meisje is smal en heeft grote borsten. Het andere meisje heeft een brede rug, maar kleine borsten. dus er zijn meisjes van die leeftijd met grote en kleine borsten. En je kunt eten of lijnen wat je wilt, aan de grootte van je borsten verandert weinig. Gelukkig vindt de één grote borsten mooi en de ander kleine. Ik zou me geen zorgen maken over de grootte van mijn borsten. Je kunt ze maar beter accepteren zoals ze zijn en er trots op zijn. De enige manier om het formaat te veranderen is een cosmetische ingreep en dat raad ik niemand aan.

Lijkt me tegenwoordig geen pijl meer op te trekken. Dat verschilt enorm. Zal wel ongeveer 75B zijn.

volgens mij is het in Nederland zelfs C. Wereldwijd B. er bestaan waarschijnlijk wel verkoopcijfers, maar wellicht kopen de verschillende borstgrotes niet allemaal evenveel bh's per persoon

Bedoel je werkelijk 'gemiddeld' of 'normaal'? Indien het eerste: daar valt een rekensom op los te laten, als je een lijst maakt van de BH-maat van een grote groep meisjes. Indien het laatste: op die leeftijd bestaat er geen 'normaal'. Het is een leeftijd waarop je nog volop in ontwikkeling bent, wat bij de één sneller of plotselinger gaat dan bij de ander. Daardoor verschillen de borsten van meisjes rond die leeftijd nóg meer van elkaar dan de borsten van volwassen vrouwen van een bepaalde leeftijd. Normaal is cup AA. En normaal is óók cup E.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100