Waar kun je EFFEN vesten kopen met alleen rits en capuchon? In grijs, donkerblauw, zwart, bruin

Voor een vrouw (17 jaar)

Toegevoegd na 31 seconden:
Oja, niet al te duur (niet meer dan ong. €20,- per stuk)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

H&M Divided!

Toegevoegd na 3 minuten:
In grijs, donkerblauw, zwart, geel en roze, maar geen bruin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op site van bonprix
en your- look-for-less.nl
Suc 6
12 jaar geleden
regelmatig te koop bij albert heijn in sweatstof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de C&A heb je ze ook. Zijn nog goedkoop ook. Rond de 12€.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij grote tuincentra zoals Intratuin heb ik die gezien en bij sommige stoffenzaken, zoals harry's stoffen in Enschede. Bonprix zal ook wel e.e.a. hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema hebben ze nu hele leuke effen vesten in de aanbieding, 2 halen 1 betalen ( 25 euro max ong). En bij Vero Moda hebben ze deze. Ook kun je bij Big L kijken als je een vestiging in je buurt hebt, die hebben bijna alles!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ze hebben donkerbruin, grijs en camel.
Kijk eens bij de bristol