Waar kan ik goede jeans kopen? Ik ben op zoek naar goede casual jeans met in de lengte maat 30, voor prijzen tot ongeveer 80 euro.

Ik ben op zoek naar goede casual jeans met in de lengte maat 30, voor prijzen tot ongeveer 80 euro. Zijn er bepaalde winkels (behalve C&A e.d.) waar ik terecht kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (4)

Tot 80 euro is er wel een fatsoenlijk paar jeans te koop. Als je op de aanbiedingen let, kun je zelfs dure merken voor een habbekrats kopen.

Nu weet ik niet uit welke regio je komt, maar in Oost-Brabant kun je bijvoorbeeld denken aan Van Tilburg Mode in Nistelrode (in de periode met de stapelkortingen nog interessanter), in Zuid-Oost Brabant heb je in Son en Bergeijk Jeanshouse Bergmans en net over de grens in Lommel Bergmans Outlet (die overigens strikt genomen geen outlet is). Daarnaast heb je nog de ketens als Men/Women@Work en JeansCentre voor prima spijkerbroeken. En dan vergeet ik er vast nog wel een paar.

Overigens is het bij jeans wel zo dat duurkoop niet per se een goede koop hoeft te zijn. De een heeft prachtige spijkerbroeken bij de Zeeman en de ander kan alleen maar de dure van Levi's of andere merken aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik woon zelf in Rotterdam. Je hebt gelijk dat duur niet altijd goed is. Ik heb altijd bij de C&A geshopt, altijd zeer goede jeans voor lage prijzen. Alleen wordt het nu een beetje te veel van hetzelfde, dus ben ik op zoek naar andere winkels. Ik ben totaal niet merkgebonden, zolang het maar goed passende jeans zijn. Ik zal zeker even bij Men@Work en bij JeansCentre kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangezien je naar Men@Work gaat, ga ik er vanuit dat je een man bent, dus tips als Miss Etam zal ik je maar niet geven ;) . Maar aangezien je in Rotterdam woont, zou ik ook even bij de Primark (Alexandrium) gaan kijken. Wie weet wat ze daar nog aan goedkope en leuke jeans hebben! Nu ben ik inmiddels al ruim twee jaar niet meer in het Alexandrium geweest, maar ik kan me herinneren dat er toen wel genoeg herenmodezaken (redelijk geprijsd ook nog) waren. The Sting en WE willen inderdaad ook nog wel mooie jeans hebben voor een redelijke prijs. Online zou je trouwens ook kunnen kijken bij Wehkamp en Esprit. Het is weliswaar dan wel gokken met de maat, maar aangezien je toch verzendkosten moet betalen, kun je net zo goed meteen een paar exemplaren bestellen, in alle rust passen en terugsturen wat je niet wilt hebben.
Ik ben zelf erg tevreden over de jeans van WE. O.a. te koop via Wehkamp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
H&M heeft al leuke broeken vanaf €9,95. In allerlei maten en kleuren. De kwaliteit is ook zeer goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op Spijkerbroeken.nl vind je ook groot aanbod jeans en het handige is dat je op prijs kan filteren, dus tot 80 euro kan instellen. Daar staan alleen wel jeans op die je online kunt kopen, weet niet of je meer op zoek was naar een 'echte' winkel/