Door er hard aan te trekken.

Toegevoegd na 1 dag:
't Is echt waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede voeding met veel vitamine B en E. Veel water drinken en gebruik olijfolie in je voeding. Eet veel noten en fruit. Verder, niet te lang in de zon zitten en veel rust nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond eten en zalmolie capsules slikken, zalmolie is heel gezond en goed voor de groei van haren en nagels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met deze tips en truukjes kunt u uw haargroei versnellen en stimuleren en zal uw haar tussen 1 en 3 centimeter per maand sneller groeien.

Kijk maar eens op deze site:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je haren groeien sneller door sneller ouder te worden in leeftijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg voor: Zonlicht, vitamine B, dagelijks je hoofd masseren, aminozuren (aanwezigf in eiwit shakes), groene en gele groenten en fruit voor de beta-caroteen, proteïne rijke voeding nuttigen (vis, ei, yoghurt, soya, etc.), zorg voor rust en voldoende slaap.

Vermijd: Stress, een proteine arm dieët.

Let wel, dit zijn hulpjes om je haar sneller te laten groeien, maar verwacht geen wonderen! Haar groeit echt maar 1 tot 3 cm per maand. De rest is gewoon geduld hebben...