Waar kan ik zulk soort laarzen kopen/bestellen?

Hoe duur zijn ze ongeveer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ik zou eens op de site van de sasha kijken daar hebben ze ook veel van zo'n soort laarsjes, de prijsklasse is ongeveer 50 euro tot 150 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je al bij Le Ballon gekeken? Daar hebben ze veel schoenen met studs. Op Zalando zijn ook laarsjes te vinden die er op lijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie ze vaak in etalages van kleinere schoenenwinkels/outlets staan in Den Haag. Je zou ook even op Uwantisell.nl kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben ik even blij dat ik deze reactie zag :) Vet leuke kleren/schoenen/alles haha