Welke maat is het?

Broekmaat 50, welke spijkerbroekmaat is dat? Mijn vriend heeft maat 32 van spijkerbroek, Ik wil een broek voor hem bestellen, maar het is alleen 48 tot 58.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Broekmaat 50 is geschikt voor mannen met broekmaat 31-33. Zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (3)

bel even naar het bedrijf waar je de broek wil bestellen, zij kunnen je vast helpen, vroeger stond het achterin de wehkampgids, ik weet niet of dat nog zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem anders contact op met het bedrijf, email, telefoon whatever :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb weer een andere maattabel gevonden, waar maat 32 spijkerbroek werd vertaald naar maat 46., dus er zit nogal verschil in. Als ik jou was zou ik zowel maat 48 als maat 50 bestellen, de verzendkosten blijven gelijk, en er dan een terugsturen!