Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer ik een lijntje of mascara onder mijn oog zet loopt het altijd door? wie heeft tips om dat te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je niet een lijntje oogpotlood of eyeliner?
Mascara is voor op de wimpers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel lijntje onder mijn oog of mascara op de onderste wimpers

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eerst een beetje dagcreme onder je ogen smeren en vervolgens inderdaad wat poeder. Daarna doe je het lijntje onder je ogen en doe je er nog wat poeder overheen. Er bestaan ook speciale poeders om je make-up te beschermen. Ik heb ze eens bij de hema gezien, dus kijk daar eens of vraag advies bij een drogisterij. Je kan ook proberen eens een wat duurder merk oogpotlood te kopen. Mijn ervaring is dat de goedkopere gewoon wat sneller uitlopen. Succes in ieder geval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

onder je ogen poederen.. met een poeder die t dichts bij je huidskleur komt..
en mascara kan je beter ook de water proof gebruiken deze geeft minder doorloop risico
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Permanent lijntje laten zetten. Spaart ook nog tijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je het lijntje echt onder je oog? of op je ooglid?
En met oogpotlood, of eye line? (ja ik moet alles weten, haha)

Ik zet altijd een lijntje op mijn onderste ooglid, met miss sporty kohl oog potlood, vervaagd wel naar een tijdje maar doorlopen doet het niet.

Met mascara heb ik er nooit last van, ik weet niet wat jij gebruikt? Ik gebruik Rimmel Extra super lash... dat blijft altijd prima zitten. (die is in NL wel wat duurder, in duitsland 10 euro!!!! goedkoper!)

En eyeliner gebruik ik ook van Rimmel, liquid nog wat..
Maar van op het bovenste ooglid, ook nooit problemen mee gehad.

Succes.

Groeten, het rimmel team haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding