hoe kan je het best je hoofd scheren(kaal) en hoe krijg je een mooi glimmendhoofd

scheer nu met scheerschuim en scheermes
maar voel na een paar uur alweer stekels

heeft iemand hier een goede oplossing voor

tips welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.4K
sterredag
13 jaar geleden
ander scheermes? want bovenstaande zou toch moeten voldoen.

Het beste antwoord

Er zijn speciale scheermesjes voor je hoofd.

Je doet hem om je vinger en door de wieltjes volgt hij de rondingen van je hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

met een trimmer op de scheerapparaat en dan gewoon met de scheerapparaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je een echt scherp mesje gebruikt. Het beste is na het douchen (of onder de douche) je porien staan dan meer open. Met als gevolg een beter scheerresultaat. let er verder op dat je het mesje niet al te los over je hoofd heen haalt, maar volg rustig en dicht langs de huid de vormen van je hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem flink wil laten glimmen dan kun je er wat haarspray overheen spuiten, of houtlak.
Succes gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +1
Kimath
13 jaar geleden
houtlak? haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houtlak? Achterlijke... !
Volgens mij heb je alleen een glimmend hoofd als je geen haargroei meer hebt. Als je wel haargroei hebt, dan krijg je al snel stoppeltjes en is de glans weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man doet het met de tondeuse op de laagste (fijnste) stand en dan werk ik het verder bij met dat apparaat omdat hij niet precies kan zien waar hij nog niet voldoende geweest is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om het te laten glimmen kan je je hoofd daarna insmeren met Nivea crème. Dat is ook kalmerend en herstellend voor je huid.