Waar kan je goedkoop t-shirt bedrukken.

het is voor het bedrijf van mijn moeder. maar ook voor haar verjaardag. dus het liefst zo proffesioneel maar goedkoop mogelijk

Toegevoegd na 10 minuten:
met goedkoop versta ik onder de 10 euro

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Het beste antwoord

vorige week was er een onderzoek bij tros radar over t-shirts bedrukken
daarin werd getest op kleur en t-shirt kwaliteit

Toegevoegd na 40 seconden:
1.Fotoshirt.nl
Het merk T-shirt is onbekend.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 15,81 euro
Dit shirt is zuiver van kleur en blijft het mooiste in de was.
Cijfer: 7,2
2.T-shirtonline.nl
Het T-shirt is van Stedmann.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 14,75 euro
Cijfer: 6,8
3.Albert Heijn
Extern geprint bij CeWe Color. Het T-shirt is van B&C Collection.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 14,20 euro
Cijfer: 6,5
4.Blokker
Extern geprint bij Kodak. Het T-shirt is van B&C Collection.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 8,64 euro
Cijfer: 5,8
5.Vistaprint.nl
Het T-shirt is van Anvil.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 10,40 euro
Cijfer: 5,4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat klopt,de uitzending van Radar....een goed antwoord+

Andere antwoorden (6)

Ligt eraan of het shirt eenmalig gedragen moet worden of vaker. Goed en goedkoop blijkt een wat lastige combinatie.

Een goed alternatief voor kleine oplages is nog altijd zelf transferfolie beprinten en op het shirt strijken.

Als je voor kwaliteit wilt gaan; zoek een zeefdrukkerij. Duurder, maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.leoworkshop.com/cgi-bin/eshop/workshop.cgi?mode=add&PD=T&code=0001&color=WW
Deze heeft t-shirts vanaf 8 euro die je zelf kunt bedrukken. Als je er meerdere besteld wordt het goedkoper.

Een wat duurdere is: http://www.shirtcity.com/nl/designer/t-shirt-zelf-ontwerpen.html?gclid=CNiQiOe32J8CFVpb4wodJx9TGg
Deze t-shirts zijn 19,95, dus wel een stuk duurder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooh ik zie nu net je toevoeging. Die laatste mag je dan vergeten ;)
Bij het kruidvat kan je ook T-shirts laten bedrukken, ze hebben online een uitgebreide fotoservice:
http://www.kruidvat.nl/sanashop_v2/default/pages/bulkgroup_v2/s2/bulk_fotocadeaus-kledingtassen.aspx?parentid=12980000000320&navigationid=13010000000082&token=-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een zeefdrukkerij (goudengids) kun je een offerte aanvragen. Druk en zetkosten zijn afhankelijk van het aantal shirts wat je nodig hebt. Variabel is of je 1 of meer kleuren wilt gebruiken en natuurlijk het shirtje zelf. Je kunt zelf shirts kopen (maak net uit waar: Hema, H&M etc) die je daar laat bedrukken of een shirtje uitzoeken uit de vele catalogussen die daar liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken een bedrijf en dat heet Framarand maar ik weet niet of het heel goedkoop is.
Vroeger had je in Utrecht Chinchilla maar volgens mij bestaat dat niet meer. Daar heb ik onze eindexamen shirts laten drukken voor 10 gulden per stuk. (kun je nagaan hoe lang dat geleden is :D )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vistaprint.nl