Hoe kan het dat de wijzerplaat van mijn horloge wazig is?

Ik heb een jaar geleden een horloge gekocht en ik wil hem nu om doen (zoals elke dag) maar ik zie dat de wijzerplaat heel wazig is, hoe kan dat? En mijn horloge lijkt op een oranje Ice Watch

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Amadea
10 jaar geleden
Is het horloge misschien vochtig geworden?

Antwoorden (1)

Helaas is je foto niet zichtbaar voor mij, maar zo te lezen zou het condens kunnen zijn. Misschien is je horloge nat geworden en niet waterdicht?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry dat ik het nu pas lees. Mijn horloge is wel waterdicht maar inderdaad het was gewoon condens. Ik had hem gelijk op de verwarming gelegd, en het was gelijk weer weg! Maar verder toch bedankt voor de moeite!