Bestaan er ook linkshandige naaimachines?

Normaal zit de opening en naald links en de bediening rechts; bestaan er ook "gespiegelde" naaimachines die je met links bedient?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk hier eens:www.delinkshandigenwinkel.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je hem niet gewoon omdraaien?;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee Bjorn want dan kun je niet bij de knopjes, openingen en andere zaken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben het niet met Amadea eens. Het spelden doet een linkshandige ook anders...ik iniedergeval wel. Ik moet dus heel erg mijn best doen (kost enorm veel meer tijd) om de spelden zo te zetten zodat je ook gemakkelijk er uit kan halen. Ik zeg: wie O wie kan er een linkshandige naaimachine ontwikkelen?? Aan mij is de eerste verkocht

Het beste antwoord

Volgens wikipedia niet. Een naaimachine is altijd rechtshandig. Want het fijne werk, te weten het verplaatsen van het naaiwerk, doet men met beide handen. Knopjes bedienen gebeurt weliswaar met de rechterhand, maar vergt geen fijne motoriek.
Amadea